Nový model CR-V je odvážný, impozantní, s novou úrovní výkonu, bezpečnosti a komfortu. K dispozici v plně hybridní a plug-in hybridní verzi.
Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance – hodnoty spotřeby paliva a emisí: (WLTP*) Dojezd 4,8–8,1 (l/100 km), CO2 110–183 (g/km).
Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech– hodnoty spotřeby paliva a emisí: (WLTP**) vážená kombinovaná 0,8 (l/100 km), vážené emise CO2 18,0 (g/km). Kombinovaná vážená spotřeba elektrické energie: 15,5 kWh/100 km. Údaje pochází z výsledků laboratorních testů regulovaných EU. Jsou uváděny pouze pro srovnávací účely a nemusí odpovídat hodnotám skutečné jízdy.15,5 kWh/100 km. Údaje pochází z výsledků laboratorních testů regulovaných EU. Jsou uváděny pouze pro srovnávací účely a nemusí odpovídat hodnotám skutečné jízdy.15,5 kWh/100 km. Údaje pochází z výsledků laboratorních testů regulovaných EU. Jsou uváděny pouze pro srovnávací účely a nemusí odpovídat hodnotám skutečné jízdy.
+Pro srovnání jsou uvedeny orientační doby nabíjení. Palubní nabíječka CR-V PHEV je jednofázová a má maximální nabíjecí výkon 6,8 kW. Nabití z 0 na 100 % lze dosáhnout přibližně za 2,5 hodiny při použití min. 6,8kW (32A) nabíječky na střídavý proud a za 7,7 hodiny při domácím nabíjení 2,3 kW (10 A), a to za optimálních podmínek, například při teplotě kolem 25 °C. Skutečná doba nabíjení se může lišit v závislosti na různých faktorech, včetně stáří, typu, nabíjecí kapacity, stavu a teploty nabíjecí jednotky a akumulátoru, maximální rychlosti nabíjení vozidla a nabíjecího místa, počátečního nabití a podmínek prostředí, jako je venkovní teplota v místě použití a proud a napětí dostupné v dané dobíjecí stanici. Doba dobíjení může být delší za chladnějšího počasí a v případě, že teplota akumulátoru aktivuje ochrannou technologii. Akumulátor vozidla můžete nabíjet pouze maximální rychlostí nabíjení, kterou je vozidlo schopno zvládnout. Doba nabíjení je také omezena maximální rychlostí nabíjení používané nabíjecí stanice.