Honda CRF250R

  • Stav

    nové

  • Typ

    terénní (cross)

  • Najeto

    0 km

  • Palivo

    benzín

  • Objem

    250 ccm

  • Rok výroby

    2018

  • Země původu

    Česká republika

  • Barva

    červená

  • Převodovka

    manuální

  • Počet míst

    2

  • Dostupnost

    skladem

  • Cena

    179.900,- Kč

  • Základní údaje

    odpočet DPH

  • Výbava

    6 rychlostních stupňů

Absolutní kontrola nad rozjezdem
Být první je prvořadé. Když se dostanete do čela, můžete snadněji vyhrát závod.

Na motocyklu CRF250R se zcela novým motorem a podvozkem, vyvinutým na základě modelu CRF450R týmu HRC a v úzké spolupráci s továrním týmem MX, se budete cítit jako tovární jezdec. Došlo ke zlepšení poměru výkonu a hmotnosti, čímž se podařilo dosáhnout ještě lepších jízdních vlastností, stability a trakce. Výkon lze individuálně upravovat pomocí tří nastavitelných mapování – ovládaných tlačítkem EMSB (tlačítko volby režimu motoru) – pomocí kterých lze vyladit výkon motoru podle vašich požadavků a pro konkrétní rozjížďku a trať. Tento motocykl je předurčen zajistit vám náskok na jakékoli trati.

Elektrický startér

Není právě ideální zůstat stát uprostřed závodu a pokoušet se nastartovat motor, protože můžete ztratit spoustu energie. Pokud v náročném úseku z nějakého důvodu zhasne motor, je tento prvek klíčovým předpokladem, abyste se co nejrychleji dostali zpět do hry.

Ryzí energie
Srdcem je nový, velmi výkonný vysokootáčkový motor.

Velkou změnou je hlava válců s rozvodem DOHC usazená na podčtvercovém bloku (s vrtáním převyšujícím zdvih). Tato kombinace umožnila použít větší průměry kanálů sacích a výfukových ventilů – a vyšší zdvih – pro intenzivnější proudění plynů. Kompresní poměr činí až 13,9: 1. Tato pohonná jednotka nabízí ohromující výkon ve vysokých otáčkách, aniž by ztratila cokoli ze svého točivého momentu v nízkých otáčkách, který nutně potřebujete k rychlému rozjezdu ze startovního roštu.
Nastavitelné režimy

Motocykl si můžete nastavit přesně podle svých požadavků: režim 1 využívá standardní kombinaci mapování zapalování a vstřikování paliva, která zajišťuje vyvážený přísun výkonu a točivého momentu. Režim 2 je klidnější, nabízí snadněji ovladatelné dávkování plynu, režim 3 naproti tomu poskytuje ostrý záběr s agresivním, okamžitě dostupným výkonem.
Jízda

Došlo ke zjednodušení tvaru a odlehčení pouzdra páčky spojky, které ukrývá přepracovaný spojkový koš dimenzovaný pro prudké rázy vysokootáčkového motoru. Pětistupňová převodovka s krátkým prvním a druhým převodovým stupněm pro bleskovou akceleraci má zcela novou konstrukci využívající vysokopevnostní materiály. Je nyní o 200 g lehčí než u předchozího modelu CRF250R.

Kontakty

DENAR spol. s r.o.
Duhová 1065,
Kosmonosy
293 06, Mladá Boleslav

E-mail
info@denar.cz

Hotline servis - Auto
+420 777 767 785

Hotline servis - Moto
+420 777 767 799

Aktuality